Összes oldalmegjelenítés

2011. április 23., szombat

Tiramisu

Szeretem elkészíteni, mert egyszerű és finom és mindig nagy sikert arat.

Hozzávalók:

1. lépés, fel teszek egy nagy adag kávét főzni!
2. lépés: babapiskótával kibélelek egy közepes tepsit.






2 tojás sárgája
2 púpozott kanál porcukor
2 vanilliáscukor 
                                  3. lépésben a 2 tojássárgáját összekeverem a porcukorral és a vanilliással.


2 csomag natúr party vajkrémet a fenti masszához keverek, majd

3dl tejszínt habbá keverek és villával ezt is a masszánkhoz adom.

Közben lefőtt a kávénk , amihez egy 2 kiskanál porcukrot vagy vanillásat adok, ízesítem egy kis
fahéjjal,
 rumaromával és felhígítom 2 kávéscsészényi vízzel, az így kapott löttyel;-)) meglocsolom a babapiskótákat, hogy jól átázzanak, majd errejön a masszánk.

A tetejére kakaóport hintek egy szűrőkanál segítségével, ez lehet cukrozott vagy natúr , kinek-kinek ízlése szerint.
Ezt a mutatványt a kakaópor hintése előtt meg lehet ismételni és akkor 2 soros lesz a misunk, de én így jobban szeretem, mert kevesebb benne a tészta ( piskóta) vagyis krémesebb.
Tejszínhabbal vagy gyümölcsdarabkákkal díszítem.

Jó étvágyat kívánok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése