Összes oldalmegjelenítés

2012. június 8., péntek

Brüsszeli gofri


Egészen más , mint amit eddig csináltam.
Bevallom egy ősrégi Buci-Maci újságból készítettem eddig mézzel, de amit Brüsszelben ettem
az egészen más volt, valami mennyei , így utánajártam.
Íme:

Hozzávalók:
4 tojás
50 dkg liszt
20dkg durva kristály vagy barnaculor
25dkg vaj
2 dl tej
2,5 dkg élesztő
pici só,
3 teáskanál fahéj
1 gofrisütő

Elkészítése.

Az élesztőt pici liszttel / 3 evőkanál / és kevéske tejjel felfuttatom.
Én a tojásfehérjét vertem először habbá, majd abba jött a sárgája a cukor a liszt a vaj és a többi
hozzávalók.
Az egészet jól elkeverem egy robotgéppel, majd kb félórát még pihentetem és már süthetem is.

Eperrel, kiwivel , tejszínhabbal vagy mogyorókrémmel tálalható, de üresen is finom.

Jó étvágyat kívánok hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése