Összes oldalmegjelenítés

2012. február 4., szombat

Répa süti

Répatorta tepsiben, vagyis a hétköznapi változat.

Hozzávalók:


2 csésze liszt
2 csésze reszelt sárgarépa
2 db egész tojás
15dkg barna cukor
1 csésze ananászkonzerv turmixolva
1 csésze darált dió
1dl olíva olaj ( vagy ha napraforgó olaj  van csak otthon, akkor az ,-)
1 csomag vanílliás cukor
1 evőkanál mixed spice ( Tescoban lehet kapni )
1 csapott evőkanál őrölt fahéj
2 teáskanál őrölt szegfűszeg
1 narancs reszelt héja
csipetnyi só
1 kávéskanál sütőpor

A krém:

1 csomag vanílliás pudingot felfőzök 3 evőkanál xukorral és 3 dl tejjel ehhez adok 10 dkg margarint, amikor már lehúztam a tűzről, egy citrom reszelt héjával ízesítem.
Ezzel a krémmel kenem meg a süti tetejét.

Elkészítése:

1. Egy közepes méretű tepsit sütőpapírral kibélelek majd megkenem margarinnal és meghintem egy kis darált dióval.
2. A répát megpucolom és lereszelem egészen apróra.
3. Az ananászkonzervet kibontom, levét leöntöm, majd egy turmixgépben pépesítem.
4.Begyújtom a sütőt és előmelegítem 4-es fokozat gázon és ezen is fogom sütni, kb 40 percig, amikor még mindig lágy lesz belül, de mi így szeretjük, aki szárazabban szereti annak tovább kell sütni picit.
5.Egy tálba teszem a hozzávalókat  liszt, sütőpor, dió, ananászpüré, répa, stb..
A tojást axukorral egy másik edénybe keverem és hozzáadom az előző masszához, jól összekeverem és már mehet is a sütőbe.



Jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése