Összes oldalmegjelenítés

2011. december 31., szombat

Bólé ami nélkül nincs igazi szilveszter!

Remélem még nem késtem el vele és az otthoni hozzávalókból össze tudtok hozni estére egy tál bólét!
Előző este már megszoktam csinálni, de most kis csúszással délelőttre maradt, azért bízom benne el fog fogyni az éjjel!

Hozzávalók:
1 doboz gyümölcs konzerv ( most én őszibarack és egy ananászos változatot készítettem )
de lehet friss narancs, mandarin vagy esetleg meggyel keverve fagyasztott változatból is )
1 vagy aki ütősebben szereti 2dl konyak, rum , vagy pálinka...szóval valami tömény , ami harmonizál a gyümölccsel,
1 üveg bor... az édes a jobb hozzá, de úgyis forralt bort kell készíteni belőle így , ha csak száraz van otthon, akkor több cukrot kell adni hozzá.
ehhez a szokásos, szegfűszeg, fahéj, narancshéj...cukor, vanília




Elkészítése:

A gyömölcsöt egy tálba helyezzük, meglocsoljuk a tömény italunkkal, majd errejön a forraltbor langyosan és már készen is van, amikor kihűlt hűtőben érleljük estig és pezsgővel tálaljuk, bár én anélkül szoktam, így is nagyon finom.


Kellemes estét kívánok mellé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése